20 juli 2006

Gallbesvär och semestertripp

Nu har min läkare äntligen hört av sig, han hade sett bilderna från ultraljudet och konstaterat att det fanns några stenar. Men att utföra en operation var tydligen ingen självklarhet. Han sa att det är upp till mig och att det kanske inte var gallbesvär jag hade. JAHA, och nu då?! Om inte läkaren vet om jag behöver opereras vem vet det då? I alla fall har jag fått en kallelse tillbaka för att prata med honom den 7/9 och innan dess ska jag ha tagit en massa prover. Så då ska vi gemensamt ta ett beslut om hur det blir. Tur är väl att jag i alla fall har tabletter så jag slipper värken. Är det någon som vet om gallstenarna kan försvinna av sig själva?!

Imorgon åker jag och sambon till Bromölla och IFÖhus där vi ska bo tills på onsdag. Det ska bli urskönt och jag hoppas att det blir fint väder. Det enda jag vet som är inplanerat är att jag ska få åka till Janes underbara shop scrapaddicted i Löberöd och bränna pengar, det blir en perfekt dagsutflykt. Hoppas få träffa Jane och Cina då. Förhoppningsvis ska vi hinna med en fika i Sölvesborg med Lina och Stefan oxå på lördag. Så nu vet ni var jag håller hus i alla fall.

Ska gå och packa nu och jag ska packa lite pärlor och tillbehör så jag kan göra några halsband om jag blir pysselsugen på semestern.

kram på er i sommarvärmen
Annika

1 kommentar:

netha sa...

Hoppas det snart löser sig med dina gallgångar.
Och att Ni hade det trevligt på Er resa det har jag minsann läst om och blev sugen själv på att åka dit.

Related Posts with Thumbnails