04 juni 2007

En liten titt på badrummet

Har förstått att det är några som är nyfikna på hur mitt nya badrum ser ut. Här kommer en liten titt, men det var inte lätt att fota och framförallt gör bilderna inte badrummet rättvisa. Så det är bara att komma hit istället och se det live!
Som ni ser så är badrummet väldigt litet, ca 5 kvm, men det känns ändå inte trångt. Själv är jag supernöjd och nu är det bara ett par lister som ska på plats och sedan är det FÄRDIGT!!!

Ni anar inte hur glad jag är över att det närmar sig sitt slut så att vi kan få städa undan all täckpapp, allt gipsdamm och allt som är i HELA huset. Så när de är färdiga kommer det behövas en rejäl storstädning. Längtar tills även den är färdig.

kram Annika

8 kommentarer:

Sanna F sa...

Ser ursnyggt ut!!!!

Och vad många fina kort du har gjort sedan jag kikade in sist!!!

Annika sa...

Så snyggt det blev!

Miapuh sa...

wow läckert :) fota mer har du sånt snyggt badkar *avis* :D hihi
kramis Mia

netha sa...

Finns bara ett ord "skitsnyggt"
kramis

Lotta sa...

Snyyyggt!
Kan tänka mig att det är skönt att det är klart!

Kram L8

Anonym sa...

Himla snyggt!!!

Anonym sa...

Snyggt! Förstår att du tycker att det känns lyxigt.

Poohtra sa...

Supermysigt badrum. det ligger ett lugn över det...very nice.....Kramar !

Related Posts with Thumbnails