21 november 2007

Uppdatering om vad som händer och julkortsmakeri!!!

Har varit extremt dålig på att uppdatera min blogg! Har haft väldigt lite lust att sitta vid datorn då det varit rätt tungt en period och fortfarande känns tungt... Jag vill inte att ni ska tro att det inte händer roliga saker i mitt liv för det gör det!!!

Våra goda vänner Anna och Stefan har fått en helt underbar son som heter Måns. Han kom hastigt till världen nästan en månad för tidigt, närmare bestämt den 10:e november och de mår bra båda två! Det var inte riktigt som det var tänkt, Anna som för övrigt är min närmaste kollega skulle ha jobbat till och med denna veckan. Måns brås naturligtvis på sina föräldrar och tänkte att det är bäst att han redan från dag 1 visar vem som bestämmer. När vi var där häromdagen så satt jag med honom sovandes i mitt knä en lång stund, det är ett härligt lugn som infinner sig när man har med de här små att göra.

När Måns valde att komma till världen hade jag ett helt gäng med underbara pysselgalningar här hemma hos mig. De kommer från lite olika delar av Sverige och vi lärde känna varandra på en pyssellista på nätet. Några av oss har träffats förut, men en del träffades för första gången. Vi har så galet roligt när vi träffas och det är mycket skratt även om det blir en hel del seriöst och allvarligt prat oxå. Bara så att ni vet tjejer så är ni underbara!!! Nästa gång hoppas jag att de som hade förhinder den här gången oxå kan vara med, för ni var saknade.

Ytterligare en rolig grej är att min goa vän Jessica har förlovat sig! Jag måste erkänna att de överraskade mig för det kom helt oväntat. Ser fram emot att få se ringarna!!!

Det har inte bara varit stiltje med bloggandet, det har inte blivit så mycket pysslat den senaste tiden heller. Idag har jag dock tagit tag i att färdigställa en del halvfärdiga kort och dem får ni se här. På flera av dem har jag använt mina underbara clearstampsgranar som jag gillar sååå mycket! Så bli inte förvånade om de dyker upp på fler kort.


Ha en riktigt bra dag!!!

Kram Annika

6 kommentarer:

Frusvea sa...

Massor med härliga Annika-kort !! Roligt att se att du har lite pyssellust igen gumman! Förstår verkligen att det är tungt, men att "fly" in i pysslets värld hjälper faktiskt - tro mig!
Och förlovning och bebis är ju glädjande händelser. Gillade verkligen dom roliga granstämplarna, antar att dom är nya ;)Min favorit blev "julkram" kortet. Härliga färger men ändå juligt.
*kramar om*

Anonym sa...

Kul att du skriver lite igen. Gulliga granar var det.
Klart vi ska bli fler nästa träff. Jag är glad att jag har träffat dej

kram am

netha sa...

Alla goda ting är tre, men idag blev det fyra för du uppdaterade bloggen med.
Korten blev verkligen fina.
Och du, visst hade vi roligt, det var länge sedan jag skrattade så. :-)
Massor med kramar från mig

Anonym sa...

Vad kul att se att du är tillbaka!
Kikar in här någon gång i veckan men är dålig på att lämna kommentarer.

Annika sa...

Helt underbara stilrena julkort! Det grå blev mitt favvo! Ha det gott och sköt om dig! Kramis!

Anonym sa...

Vilka fina kort, man får verkligen mycket idéer i huvudet nu! Bäst jag går och lägger mig innan jag pysslar bort resten av kvällen! =)

Related Posts with Thumbnails