09 maj 2008

PaperMaze - Ny butik som öppnat idag!!!

Idag var det äntligen dags för PaperMaze att slå upp portarna till sin webbutik. Under senaste veckan har några vänner fått shoppa och undersöka så att allt fungerar i shoppen. Det var ett erbjudande jag inte kunde motstå och jag kan säga att grejerna jag fick hem var underbara! Så ni som inte redan varit inne och kollat runt råder jag till att ta en tur in i webbutiken.

Jag har ju berättat för er att jag fick vara en av de första testpiloterna för PaperMaze och paketet jag fick hem att arbeta med finns i mitt tidigare inlägg. Nu får ni äntligen se alla alster jag gjorde, det blev 5 kort 15x15 cm, ett minikort, en pakettag och ett nytt härligt bokmärke. Kan säga att jag fullkomligt älskar den här stämpeln och den kommer ni att få se mer av framöver!






Ha en riktigt skön helg!!!
kram Annika

8 kommentarer:

Jennie/Deleelsia sa...

Jättefina kort och bokmärken du gjort.
Vet att jag kommer vara "tvungen" att köpa den stämplen med lite längre fram :)

Anonym sa...

Ja visst har de härliga grejer. Mycket fint har du gjort. Är faktiskt själv sugen på den stämpeln men jag har inte köpte den än

kram am

http://lottafruh.blogg.se sa...

Oj, vad mycket fint du har gjort, underbar ögonfröjd!
Ha det gott, kanske vi ses på söndag?
Kram,
Lotta/ FruH

Poohtra sa...

Hej, nu är det din tur på min runda....
Vilka fina kort. Underbara stämplar !
Ha det gott.
Kram Petra

Frusvea sa...

Vilka fantastiska alster i äkta Annikastil !!! Dom gjorde ett bra val :) Kanske en kick för pysselgläden också?

*KRAM*

Lotta sa...

Det var mycket fina saker som du knåpat ihop. Kul att se hur du utvecklas också :-D

Kram L8

Angelika sa...

Å va mycket fint du gjort!!
Härlig stämpel!
Läste någonstans att du är sjuk, inte roligt hoppas du kryar pådig snart!
Ha det gott!

Anonym sa...

Hänförd är jag av dina kort - jätte läckra är de!

Kramis
/Carina

Related Posts with Thumbnails