26 juli 2008

En ♥kort♥ uppdatering!

Halloj i sommarvärmen!

Idag är det skönt att gå en trappa ner till pysselrummet under dagens varmaste timmar. Håller på med en beställning av kort till nyfödda och grattiskort till barn. Det är till en början beställt 15 av varje och det är såå roligt. Om du är här P och kollar läget får du gärna tala om vad du tycker så här långt. Jag har helt fria händer, men beställaren P är precis som jag lite emot alla traditionella rosa och ljusblå kort, fram för mer gränsöverskridande, men det är svårt!

De här korten har jag gjort och scannat in än så länge, har en hög kvar som väntar på att mellanlanda i scannern och fler lär det bli.
En arbetskramrat beställde ett dopkort precis innan semestern. Då jag vet att hon var lite besviken på att jag inte hade något kort i rosa att skicka när Alicia var nyfödd så fick det bli ett rosa dopkort nu istället.

Ikväll väntar grillning med bästa vännerna. Får hoppas att det blir lite lagom temperatur då för maten smakar inte riktigt när det är så här varmt tycker jag.

kram Annika

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina kort. Det oranga med barnvagnen blev en klar favorit.

Här blir det räkor ikväll. Lagom jobbigt att fixa till ;-)

Paula sa...

Vad mycket fina kort. Och jag måste säga att du använt ovanligt mycket "dekorationer" för att vara du =).

Vad fint du fått i Bloggen, älskare färgerna i headern!!!

Kram
Paula

Related Posts with Thumbnails