22 januari 2009

Bara jag v 4- NU

Nu är jag ikapp med korten och det känns riktigt bra, blev riktigt nöjd med mitt kort. Funderar på om jag ska göra en liten låda att ha dem i på en hylla i mitt pysselrum. Jag tyckte inte att jag riktigt fick till det med de rundade kanterna på de tidigare korten, så den här gången valde jag att låta hörnen vara kantiga.
Veckans ord är nu. Texten till mig själv lyder som följer:
Lev här och nu.
Minns gårdagen, dröm om morgondagen,
men lev idag!
Låt bli att oroa dig...
kram Annika

4 kommentarer:

Mya sa...

Jättefin annika!!! å bra och fina ord!
gillar din nya topper på bloggen oxå, superläcker!!! kram

Poohtra sa...

Vad fin vännen. Du är sååå vis !Jag kanske skulle hoppa på det här tåget med, att göra såna fina småkort, men det blir mkt nu....
Ha det så gott.
Kramis Petra

Sanna F sa...

Så sant!!!& Jätte fint kort!

Moa sa...

Jätteläckert kort.. fina färger och väldigt tänkvärt.. =)

Related Posts with Thumbnails