22 februari 2009

Snart mässa...

Ojojoj vad tiden går fort. Veckorna försvinner i ett rasande tempo och helgerna ännu fortare. Det har varit (eller är) en mycket intensiv och tuff period på jobbet som har tagit mycket tid och energi.

Nu har jag börjat förbereda mig lite inför Stämpel & Scrapmässan som är i Göteborg 7-8 mars. Där kommer jag och hjälpa underbara netha och Paula på PaperMaze. Tanken är att jag ska sitta och pyssla (snarare än dema) under mässan och jag är sååå nyfiken på vad ni skulle vilja se. Finns det något i PaperMaze utbud som ni är extra nyfikna på eller något ni vill se live så att säga?! Skriv i så fall en kommentar eller maila mig på annikaskreativasida@telia.com

Fick ett paket häromdagen som jag ska skapa av! Det är så himla kul att få hem ett paket som redan är färdigmatchat. Ni har väl inte missat att PaperMaze söker en ny kreativitös, läs mer här.
kram Annika

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å va roligt och spännande. Kommer tyvärr inte dit och hälsar på, men ni får ha det så BRA och jag är säker på att det blir massor av kunder.
Kram
/Stamparina

Anonym sa...

KUl med mässa - fast jag ska inte dit även om jag velat.
TACK för dina rara kommentarer!

Kajsa sa...

Om man ändå bodde lite närmare Götet.. Dina kort som du gjort nedan var jättefina! Lycka till på mässan!
Kram
Kajsa

Anonym sa...

Jag ser också fram emot mässan Annika, ska allt stå och kiak lite på dig när du pysslar!!;-)

Related Posts with Thumbnails