04 mars 2009

ett livstecken...

Gokväll på er alla kära bloggläsare!

Det har varit lite si och så med uppdateringarna nu det senaste. Har varit magsjuk och efter det har tröttheten inte velat ge med sig riktigt. Det har varit en vecka full med jobb, kompetensutveckling och mera jobb. I kväll så for vi till svärföräldrarna som vi inte träffat på länge, de har köpt en skänk som stått och väntat på att bli ihopmonterad ett tag nu. Nu är den nästan färdig, sambon får ensam fixa resten i helgen.

För snart är det äntligen helg igen. Jag har tagit ledigt både fredag och måndag och det känns riktigt lyxigt! På fredag förmiddag tar jag tåget till Göteborg för att närvara på den stora mässan hela helgen. Jag har förmånen att få hjälpa PaperMaze på mässan och jag kommer att bo hemma hos den allra goaste Paula! Det ska bli så himla roligt och jag börjar känna mig riktigt laddad.

Jag har inga nya alster alls att visa idag, så ni får hålla till godo med några ord från mig. Nu vet ni att jag lever och har det bra, bara sååå fullt upp.

Glöm nu inte bort att leta rätt på mig på mässan om ni ska dit!!!
kram Annika

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kan du tro att jag glömmer bort att leta reda på dej,icke sa Nicke. Se upp för snart kommer jag.Kram cathrin

Anonym sa...

Skönt att du börjarrepa dej. Självklart kommer jag förbi på lördag

kram am

Frusvea sa...

Ha nu en riktigt riktigt trevlig helg!! Och ge tjejerna en kram från mig :)
*kram*

Anonym sa...

Hejsan vännen!
Skönt att höra att du är på benen igen. Och roligt har du framför dej. Jag ska till mässan på lördag, självklart kommer jag o kramas. :o)
Ni har en härlig biokväll att se fram emot. Jag lovar.
Stor kram från Anita

Jaana sa...

Lycka till på mässan och glöm inte bort att ha roligt också !
Kram på dig !

Related Posts with Thumbnails