05 juni 2009

äntligen helg!

Den här veckan har varit lång och superintensiv. Har inte hunnit med att pyssla som jag hade hoppats, men det får jag ta igen i helgen.

Ett kort har jag hunnit med och det är till underbara netha och Paula som hade invigning av sin butik PaperMaze igår. Gjorde klart det i sista sekunden så jag hade inget ljus att fota i och att scanna när det är 3D dekorationer på är svårt, men ni får hålla till godo ändå.


Idag ska jag jobba 9-17.30 och direkt efter det så bär det av på sommaravslutning med jobbet mot hemligt mål. Det ända vi vet är att vi ska ha jeans, gympaskor och att vi ska ha varma kläder (regnkläder oxå) med tanke på vädret. Hoppas att det blir kul!

Ha det gott allihop!
kram Annika

3 kommentarer:

Cathrin sa...

Görfräckt kort! Tur du hade bråttom för jag hade ju fullt upp jag med, men jag hoppas oxå vi kan ses snart och prata flabba och pyssla.Låter spännande med avslutningen som säkert kommer bli toppen, du får berätta mer sen. Kram Cathrin

Malin sa...

Ljuvligt kort!
HOppas att du fick en rolig dag med jobbet =D

Kram
Malin

Fotograferande Maria sa...

Hej! Kikar in från Anitas sida. Så fina kort du gör!! Jag hinner inte pyssla mycket nu. Ser fram emot semester!! Kram Maria

Related Posts with Thumbnails