27 juni 2009

Partypingla för en helg...

Igår var jag ute på after work med några av mina härliga arbetskamrater. Så himla härligt att sitta på en uteservering, äta och dricka gott och skratta helt hysteriskt mycket, snacka skit och bara ha det gott.

Kvällen fortsatte sedan med att några av oss gick vidare och hamnade till sist på dansgolvet på ett par ställen så klockan var 2 när Patrick hämtade upp mig och Tobbe på väg hem från jobbet. Vi hade såååå kul!!!

I kväll blir det kombinerat firande hos vännerna Lina och Stefan. Det är mycket som skall firas, bland annat att de bor i hus och att Lina fyllt 30. Jag fick det hedersvärda uppdraget att göra korten, vilket inte är helt lätt. Lina är nämligen en av mina största kritiker, men jag älskar att hon är så ärlig! Jag brukar ändå kunna göra henne nöjd och det hoppas jag på även denna gång. Lovar att ni ska få höra vad hon tyckte!


Dessutom gjorde jag ett enkelt "grattis till huset" kort. Tror (eller i alla fall hoppas) att det kan falla dem i smaken båda två.

Kortet är 22x11 cm och är inte alls så snett i verkligheten.

kram Annika

3 kommentarer:

am sa...

Visst är det kul med en sådan kväll då och då.
Klart Lina blir nöjd med dessa fina kort.

kram am

Anonym sa...

Hej!! Detta är Lina som kan hälsa att du träffat klockrent än en gång!! Gillade korthuset sjukt mkt med!!
TACK!!!!

E sa...

Gillar huskortet massor! Även det andra är ju jättefint!

Related Posts with Thumbnails