17 september 2009

Crea diem

Idag förändrades min dag från en tung dag på jobbet till en riktigt bra dag när jag kom hem. Solen började skina och framförallt fick jag rolig post i brevlådan. Det var Jennie - Deleelsia som tänkt på mig.

Det här fina kortet och underbara hänget fick jag idag. Nu ska jag bara hitta en riktigt fin kedja till, kanske blir det lite shopping imorgon efter jobbet?!


Crea diem betyder skapa dagen och det passar mig extra bra just nu!
TACK underbara Jennie!!!
kram Annika

4 kommentarer:

Frusvea sa...

Vilken underbar gåva Annika!! Det är du sannerligen värd!!
*kram*

Hegu sa...

Vilken fin present du har fått!!:)

Therese sa...

Så otroligt gulligt, förstår att din dag blev så mycket ljusare efter den överraskningen! :-) Och lunch med tjejgänget lät inte fel, alltid trevligt att träffas och snacka lite och planera!

Själv har jag så tur att svärmor rycker ut som Luranvakt så jag ska hinna göra höstfint på min bro, plocka mossa och pyssla lite. Hade tänkt måla en brevlåda och baka med, men vi får se vad som hinns med, men siktar man mot stjärnorna så når man iaf trädtopparna ;-)

Kram!

sara sa...

Vad kul att du titta in till mig :)
Oj, vilka fina kort. Har en hel del stämplar och papper i mina gömmor. Men för tillfället har jag ingen inspiration. Tittar gärna in till dig igen, då kanske den kommer tillbaks så småningom.
Ha en fin helg

Related Posts with Thumbnails