03 september 2009

Turkost

Kan man få för mycket av turkost?! Jag tror inte det i alla fall. Detta i kombination med att jag försöker undvika att få alltför mycket mer spillpapper i min låda blev det här kortet till igår kväll.

Texten är stämplad med versafine deep lagoon och sedan embossad med Gelly Glitter, Pearly sparkle. Det glittrar härligt i turkost.

Behöver fylla på mitt lager med födelsedagskort, behöver både själv och så har jag fått ett par beställningar. Så jag tror att det kommer komma många fler födelsedagskort det närmaste!

kram Annika

7 kommentarer:

Mya sa...

jättefint. å nej, man kan inte få för mycket av deet goda... alltså turkost ;) kram

Jaana sa...

Både sött och tufft på samma gång ! Jag gillar !

Kram !

E sa...

Så snyggt, håller med om att det inte går att få nog av turkost:) Ser fram mot fler födelsedagskort!

E sa...

Glömde säga förresten att jag har med dig på min blogglista, alltså länk till dig från min sida. Hoppas det är ok, annars får du säga till! Tycker det är så smidigt, ser när det har hänt nåt nytt + att då kanske fler hittar till dina snygga kort:)
Kram

Poohtra sa...

My kind of card. Kan du spara det till januari ??;)Underbar stämpel...låna ?? kanske? ;)
Hoppas att allt är bra med dig och att du har ork till nästa helg ??!!
Kramkram från Petra

Petra/Paradise sa...

kan bara hålla med Myamia, man kan inte få för mycket av turkost!! ;)
kortet är fantastiskt sött!!
gillar stjärnan och de där stämplarna är ju bara för charmiga =)
STOR KRAM å trevlig helg!!
//Petra

Lavande sa...

Thank You for Your comming on my blog;)

wish you sunny sunday!

Related Posts with Thumbnails