04 februari 2010

Aj, aj, aj

Ikväll är min rygg allt annat än snäll mot mig. Den gillade inte riktigt allt stillasittande på dagens kompetensutveckling om hållbar jämställdhet i förskolan. Jätteintressanta diskussioner, några nya bekantskaper och en hel massa nya tankar. Tänk att ju mer man lär sig om jämställdhet desto längre väg har man att gå.

Jag hoppas verkligen att jag klarar av att jobba imorgon, blir ju tokig på att vara hemma. Jobbar eftermiddag så det känns skönt att ha sovmorgon så att jag kan ge ryggen en lugn start på dagen. Dessutom är det fredag och det innebär att jag har "hela helgen" på mig att bli bättre.

Ikväll har jag knåpat ihop ännu ett kort till en av Magdas tävlingar. Den här gången skulle man lifta en LO.


Min lift blev ett kort till någon som flyttar till en ny bostad. Jag tokgillar mitt fina huspapper! Vet dock inte riktigt vad jag tycker om kortet...
kram Annika

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails