12 februari 2010

Trist...

Ikväll skulle min lillebror och hans fru iväg på roligheter på varsitt håll och de båda monstren skulle komma hit och vi skulle ha kul vi oxå. För bara en liten stund sedan ringde min lillebror och berättade att den stora tjejen fått magsjuka.

Kan tänka mig att det är trist när man är 3,5 och sett fram emot något. Nu håller jag tummarna för att det inte blir något långvarigt och att de andra i familjen klarar sig.

Vet att Freja ofta tittar in i min blogg, så jag lovar att du får komma hit en annan dag och pyssla med mig. Tror att det är det som lockar allra mest.
kram Annika

1 kommentar:

Therese sa...

Fy tusan så trist med magsjuka :-( Men ni får rfler tillfällen att mysa/pyssla tillsammans!
STORT TACK för det fina bokmärket som låg i min låda nu på eftermiddagen, hoppas det är ok om jag vid tillfälle visar det i min blogg - länkar dig naturligtvis så fler hittar hit och allt det underbara du gör. Att något så "enkelt" blir så snyggt!!! Stort tack igen :-) Kram till dig!

Related Posts with Thumbnails