17 april 2010

Fjärilskort

Jag fortsätter på mitt flygande tema. Den här gången har jag använt en fjäril istället för de tidigare fåglarna och även det här kortet är i stilen vintage a´ la Annika. Jag tycker det är roligt och utmanande att variera mig och testa nytt, så nu får de klara och starka färgerna vila ett tag.

Kortet är gjort med material från PaperMaze.

Jag har funderat lite på vid vilket tillfälle det här kortet skulle passa. Om jag kompletterar med namn och datum så tänkte jag att det skulle kunna passa bra som dopkort. Har ni några andra bra förslag?

Nu är det hockey för hela slanten, HV71 spelar andra finalmatchen mot Djurgården. HEJJA HV!!!

Ni missar väl inte att lyssna på min spotify lista för den här veckan, den hittar ni i inlägget nedanför...
kram Annika

1 kommentar:

Chruss sa...

Underbart kort Annika!

Related Posts with Thumbnails