21 juni 2010

Nu är det bokat!

Som ni minns från förra veckan så fyllde goaste Anna 40 år och jag 35. Vi hade från början planerat att åka till hennes syster som bor i Cardiff i Wales över vår födelsedag. Fast biljetterna blev lite väl dyra, så vi sköt på det. Nu är det bokat och klart, vi åker 3-7 september.

Det blir fredag till tisdag och jag hinner jobba knappt 2 veckor efter semestern innan det blir några dagars ledighet till. Känns kanonbra och det ska bli så kul!

Har redan fått en massa frågor om vad vi ska göra, men det enda vi har bestämt så här långt är att jag ska få göra mitt första besök på Starbucks.

Passet har jag fixat, ska bara hämta ut det hos polisen.
kram Annika

2 kommentarer:

Chruss sa...

WOW - vad kul med en resa och så spännande!!

annmari sa...

Va kul. Jag vill också åka iväg nästa år när jag fyller.
kram

Related Posts with Thumbnails