22 juli 2010

Sugar Bowl #39

Jag började dagen med en långpromenad i elljusspåret här hemma, det har jag gjort flera dagar nu och det är så skönt att komma ut och få frisk luft innan det blir alldeles för varmt. Nu så regnar det och då passar det väl perfekt att lyssna på Sommar i P1 och pyssla.

Det blev ytterligare ett kort till en utmaning, hittade den här, en skiss med tillägget att använda något blått. Det blev väldigt ljust blå färg, men ändå blå, på mitt kort som ser ut så här:


Skissen som jag tolkade ser ut så här:


Det passar extra bra med ett kort i blått idag. Jag funderar över livet, vad jag vill göra, drömmar jag har och känner mig lite nere i dag, feeling blue...

Nu väntar lite lunch och sedan så sticker jag näsan i min bok ett tag.
kram Annika

2 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Hallå stumpan!
VIlket fint kort du gjort efter skissen :)

Alla har vi sådana dagar då man känner sej lite blue.
Speciellt när det är trist och grått ute.

TA hand om dej stumpan och trevlig helg!

KRAM

Lilian sa...

VERY NICE! Thanks for joining the Sugar Bowl challenge!

Related Posts with Thumbnails