01 augusti 2010

Utmana mig och veckans julkort

Nu så är det redan söndag igen och det är dags att visa upp veckans julkort. Jag har återigen använt en av mina nya collagestämplar. Jag har stämplat på ett svagt mönstrat papper och förstärkt den slitna looken med lite fluid chalk. Enkelt och med få dekorationer, men det är ju min melodi!

Jag gillar färgkombon turkos och brun på julkort. Jag tänkte att ni skulle få utmana mig. Kanske har ni en färgkombination som ni vill se mig skapa julkort i (annat kort går oxå bra).


Lämna en kommentar om vilken färgkombo och vad du vill se för kort, så återkommer jag med ett färdigt kort. Det kan ta lite tid om ni väljer just julkort då jag redan har några färdiga för ett par veckor framåt. Seså utmana mig!

Hoppas att ni alla har en skön söndag.
kram Annika

1 kommentar:

Therese sa...

Åh vilket härligt kort, helt i min smak, ser gammeldax ut!

Hmmm utmaning...

Lila orange och turkost höstkort till någon man tycker om?

Kram

Related Posts with Thumbnails