03 september 2010

Cardiff here I come

Nu är väskan packad och jag har fixat det sista. Sitter och njuter av en kopp te, lyssnar på en massa härliga låter på Spotify och funderar på om allt är med. Det är jag ganska säker på nu!

Det är många som undrar vad vi ska göra och svaret är VET INTE. Det vi vet är att vi ska äta och dricka gott, mysa, shoppa, umgås och ha det kul! Sedan tror jag att Karin som vi ska bo hos i Cardiff har en hel hög med tänkbara (och otänkbara) saker att hitta på. Jag lovar att jag ska FÖRSÖKA fotografera lite och berätta när jag kommer hem igen.

Vet att det är flera som funderat över var Cardiff ligger och jag med mina geografiska kunskaper är inte så bra på att förklara. Så nu har jag hittat en karta som ni kan titta på. Gå västerut från London så hittar ni Cardiff.


Om en liten stund kommer världens bästa pappa hit och hämtar oss för att köra oss till Landvetter. Sedan bär det av till London med flyg och därifrån blir det buss till Cardiff. Det ska bli så himla härligt och jag ser verkligen fram emot de här dagarna. På tisdag kväll landar vi åter i Svedala och då kommer sambon och hämtar oss. På onsdag har jag semester och det känns extra gott.

Ha det nu så himla gott allihop!!!
kram Annika

6 kommentarer:

Emelie sa...

Önskar dig en trevlig resa!
Kram Emelie

Anonym sa...

Ha en skön semester och ta många kort som du kan visa när vi ses nästa helg så att vi får se vad ni gjort :)
KRAAAAAAAAAAAAAM

Anonym sa...

Ha en skön semester och ta många kort som du kan visa när vi ses nästa helg så att vi får se vad ni gjort :)
KRAAAAAAAAAAAAAM

Jaana sa...

Så spännande !!! Ska bli så kul att höra mer !
Längst upp på kartan ser man förresten Orkney-öarna, där jag var...

Therese sa...

Nu saknar jag dig ;-)

Therese sa...

Nu saknar jag dig ;-)

Related Posts with Thumbnails