09 september 2010

Hemma igen!

Vilken fantastisk minisemester jag har haft! Cardiff visade sig vara en riktig shoppingstad fylld med stora shoppingcenter och små mysiga arkader mitt i stan, nytt och gammalt i en härlig mix. Att Karin sedan bodde så centralt man kunde gjorde inte saken sämre.

Vi har hunnit med så mycket på de här dagarna. Vi har shoppat, sett en hel del sevärdheter, ätit och druckit gott, fikat, ja vi har hunnit med allt det vi tänkt oss och lite till. Även om vi har gjort en hel del har vi ändå haft det lugnt och skönt. Jag tänkte göra ett inlägg (eller flera) och skriva mer ingående vad vi har gjort och även visa lite bilder.

Det blev inte många timmars sömn eftersom vi kom hem så sent med flyget, sedan tog det ytterligare ett tag innan jag kom ner i varv så jag kunde sova. Så igår var en mycket lugn dag. Jag tittade på TV, läste och umgicks och pratade med sambon som hade tagit semester. Det var en välbehövlig dag!

TACK Karin och Anna för allt!
kram Annika

4 kommentarer:

Emelie sa...

Det låter helt underbart!
Kram Emelie

Theresia sa...

Väntar att få se lite bilder... alltid kul. Jag får ju snart åka till barcelona med jobbet. Jag längtar dit.
Kram Thereisa

annmari sa...

Välkommen hem. Ska bli spännande att höra mer om vad ni gjorde

kram

Cathrin sa...

Låter hur härligt som helst, men även det roliga kan ta på krafterna.

Ska bli spännande att se vad ni haft för er:-)

Kram Cathrin

Related Posts with Thumbnails