08 november 2010

Jag säger som askungen...

...jobb, jobb och jobb! I dag är en sådan dag som det inte känns som att jag har något liv, har varit på jobbet mellan 6.15 och 19.30. Har inte jobbat precis hela tiden, men jag har heller inte haft tid att åka hem.

Nu har jag kommit hem och hunnit äta lite. Vi har haft mycket att fundera över på vårt avdelningsmöte så jag är trött både fysiskt och psykiskt. Den här tiden på året är alltid en hektisk tid inom förskolan och i år är absolut inget undantag. Jag hoppas att det lugnar sig när alla utvecklingssamtal är gjorda, jag vill pyssla!

Vinnaren i min tävling drar jag i morgon, jag är alldeles för trött för att fixa det nu.
Sov gott!
kram Annika

1 kommentar:

Cathrin sa...

Och jag som direkt tänkte....Vad är väl en bal på slottet??

Hoppas det lugnar ner sig för dej så du orkar med lite pyssel om kvällarna.

Jobbet inkräktar alldeles för mycket på fritiden....men är ju ganska bra att ha.

Kram Cathrin

Related Posts with Thumbnails