14 januari 2011

Härliga fredag!

Så var det då äntligen fredag kväll, tror faktiskt inte att jag orkat ännu en arbetsdag. Första veckan är avklarad och jag har en hel helg att se fram emot. Riktigt skönt! Nu hoppas jag bara att jag har turen att klara mig undan magsjukan som härjar på jobbet.

Efter jobbet har vi hunnit se på en film, slumdog millionaire, en bra film tyckte både jag och sambon. Sedan blev det På spåret och pizza som vi gjort på liba bröd. En mysig kväll!

I morgon har jag tänkt att spendera en hel del tid i hobbyrummet. Har en hel del inspiration som vill omvandlas till fina kort! Har ni några önskemål på vad ni vill se för kort?

Trevlig helg!
kram Annika

1 kommentar:

Lillnettan sa...

Hej! Tusen tack för kommentar i min blogg!

En ljuskortsbeskrivning finns här:
http://stampartic.blogspot.com/2010/09/tea-light-card.html

Kram Anneth/Lillnettan

Related Posts with Thumbnails