26 februari 2011

Musikquizen på Karlssons var riktigt rolig och gav mersmak.26 lag var med och tävlade och vi blev 4:a. Vi var nog rätt nöjda, nästa tillfälle är inbokat och då tror jag att vi siktar högre.

I dag har vi flyttat vår supertunga bädsoffa från Gillestugan hem till pappa. Den väger verkligen bly, men efter en del slit så är den på plats i pappas datarum. Patrick sa när vi satt i soffan att om jag någonsin får för mig att skaffa en så tung möbel igen så får jag tänka om. Freja var snabb och kontrade med "fast den är skön att sitta i" och jag håller med henne.

Vi har njutit av en slapp eftermiddag. Jag har pysslat i hop ett par kort, men de ska bloggas på annat håll innan ni får se dem här i bloggen. Har även påbörjat veckans julkort och hoppas få färdigt det och ytterligare ett imorgon så att jag är ikapp med ett julkort i veckan igen.

Nu ska vi i väg till lillebror & co för mys och melodifestivalen!
kram Annika

2 kommentarer:

Muffin sa...

Musikquiz låter toppen, det är alltid roligt.
Tack snälla för tipset om att lifta mina egna kort, det var en jättebra idé som jag inte riktigt tänkt på.
Önskar dig en härlig lördagkväll, kram!

Jaana sa...

Ja; visst är det skitkul med quiz ! Jag ska med på vårat lokala sådana någon torsdag framöver !

Related Posts with Thumbnails