28 mars 2011

Saknar ni mig?!

Tänkte bara skriva ett kort och snabbt inlägg. Vet att ni är några som saknat mig och det har kommit några mail där ni undrar om allt är bra. Förutom en envis förkylning med tillhörande trötthet så mår jag bra. Har bara ingen vidare lust att spendera tiden framför datorn.

Jag njuter av solen och våren som emellanåt känns som att den är på väg, jag läser och skriver till skolan, umgås med familjen och vännerna och så försöker jag få tillbaka pysselinspirationen. Så vi får helt enkelt se när nästa inlägg kommer!

Ha det gott!
kram Annika

9 kommentarer:

Cathrin sa...

Härligt vännen ....där är du ju!
Kikat in ett par ggr och undrat om allt varit ok, och nu fick jag ju ett svar, vad bra.

Kom igen när du har ork och lust....hoppas det blir snart.

Kanske jag skulle komma och peppa dej lite som du gjorde vid vårt bord på vätterscrappen??

Ha det bra kram Cathrin

Chruss sa...

Skönt att höra från dej - var rädd om dej!

Anonym sa...

ja, jag saknar dig!

Kram Lina

Jaana sa...

Klart att du är saknad; njut av det ! Vi väntar tålmodigt, tills lusten infinner sig igen,
kram !

Anonym sa...

Har saknat dig med! Är inne ibland och läser vad du hittar på och då undrar man ibland när du inte uppdaterat dig. Men vet ju att du har en del i skolan och så, men det var skönt att höra av dig. Här har det SNÖAT på fm idag... Sååå surt, nu vill jag ha värme och sol!!
Kram J

Sara-SaGam sa...

Jag saknar dig, men förstår dig sååå väl!

Paula sa...

Du ÄR saknad. Men jag förstår dig till fullo. Passa på att njut av den underbara våren.

Kram

Catta/eldhexan sa...

Hejsan! Skickar en liten krya-på-dig hälsning! Njut av våren och ta hand om dig!
Kram! Catta

Therese sa...

Ja njut av den härliga våren, men hoppas du snart ändå tar dig liiite tid med datorn, för du är saknad <3 *KRAM*

Related Posts with Thumbnails