24 april 2011

Påsken

Här i Jönköping har vi en härlig påsk. Det är underbart väder och vi tillbringar tiden med familj och vänner. I går var det traditionsenligt firande av påskafton. Vi bjöd våra föräldrar, mina bröder, svägerskan och de söta monstren på påsklunch. Kvällen firades hos goaste vännerna med grillat, ett par glas gott vin, lite sällskapsspel. På det hela taget en härlig påskafton!

Här kommer några oredigerade bilder från gårdagen.

 
 
 
 

I kväll är det dags att flyga luftballong med goaste vännen Anna. Jag ser fram emot en häftig upplevelse, men egentligen vågar jag nog inte. Så jag säger som Skorpan i Bröderna Lejonhjärta, "jag vill inte vara en liten lort" så jag gör det ändå. Nu är kameran tömd och jag hoppas kunna visa några fina bilder i bloggen i morgon.

Ha en härlig dag, det ska jag!
kram Annika

2 kommentarer:

Poohtra sa...

ÅH, är det I KVÄLL ni ska flyga!!
Längtar efter att få se bilderna!!

Vilka härliga bilder !!
Kramkram från Petra

Helena sa...

Härliga bilder även om jag aldrig skulle våga mig upp i en ballong.
Lycktorna är av märket Herstal men jag vet tyvärr inte var de är köpta.
Gå in på www.herstal.dk så kanske du hittar en återförsäljare där du bor.
Kram vännen!

Related Posts with Thumbnails