30 april 2011

Underbara helg!

I går kväll var jag på afterwork och musikquiz med mina bröder, svägerskan och goa kusiner. Det var en svår omgång, men vi var 3 lag på samma poäng så det blev en särspelsomgång. Där hade vi oturen att få 8 poäng, det laget som vann hade en ynka poäng mer, men vi är nöjda ändå (tror jag). Efteråt åt vi mat på Harrys. Mycket prat, nostalgi och minnen blev det! Vi planerade in en släktträff i september och det ska bli riktigt roligt, hoppas att alla vill komma.

I dag har jag haft en slö dag, pappa var här på en spontanvisit och nu håller sambon på att ordna en god valborgsmässo middag på grillen. Vad det blir har jag ingen aning om för det ska bli en överraskning. Under tiden har jag tittat på det härliga programmet Pluras kök som jag spelade in tidigare i veckan.

Hoppas att ni har en härlig valborgsmässoafton!
kram Annika

2 kommentarer:

Therese sa...

Ja, såsen var så god! Jag gjorde en grönsakspaj som den också passade toppen till :-) Så tack för receptet!!!! KRAM och en fin vecka önskar jag dig <3

Anonym sa...

Det låter som en toppenkväll tycker jag. Även om de är tråkigt att förlora med en poäng så är ju de vikigaste att vara med och att ni hade trevligt tillsammans. Kram

Related Posts with Thumbnails