28 maj 2011

Fredag och quizfinal

I går hade vi utvärderingsdag på jobbet och det var en mycket omtumlande dag. Jag fick ett väntat men ändå oväntat besked på jobbet som gjorde mig nedstämd.

Stannade som hastigast till hemma och bytte lite kläder innan jag åkte in till stan. Där mötte jag och sambon upp mina bröder, kusiner och en kompis till dem för det var dags för quizfinal på Karlssons. Lite annat upplägg och med en del stolpe ut frågor och tack vare några svar som diskuterades fram eller som satt långt inne lyckades vi ändå komma fyra! Vi är mycket nöjda för målsättningen vara att komma topp 5! Nu är det sommaruppehåll, men till hösten kör vi igen och ambitionen är en gång i månaden.

Efter quizfinalen så kom svägerskan och hennes bror och sambo och gjorde oss sällskap. Efter ett tag så fortsatte vi till 8 glas där vi åt och drack gott. Det var oerhört trevligt och kvällen avslutades med att jag tog en taxi hem.

I dag har jag skrivit färdigt det sista till skolan och nu återstår bara att välja ut ett par dokumentationer att ta med sig på avslutningsdagen för förhoppningsvis blir jag godkänd på min uppgift senast i morgon.

Senare ska vi till Anna och Måns för att grilla lite gott. Hoppas på en kul kväll!

Ha det gott!
kram Annika

1 kommentar:

Jennie/Deleelsia sa...

Hej Annika
Åh så längesen jag var hos dig (ja å de flesta andra bloggare jag brukar följa).

Grattis till fjärdeplatsen.
Låter som ni hade en riktigt bra kväll.

Lycka till med det sista i skolan.

Kram J.

Related Posts with Thumbnails