26 augusti 2011

En kväll i pysselrummet!

Sambon är och jobbar som ordningsvakt i vanlig ordning. Han var lite tveksam till om han skulle klara av det då hans mage krånglar (igen). Jag har tillbringat kvällen i pysselrummet, plockat en del och nu har jag förberett några kort som jag förhoppningsvis får till det sista på i morgon.

Bland annat har jag en hög med PaperMaze nya papper som jag tänkte sätta saxen i. Det tar emot lite då de är superfina som de är, men det är ju roligare att använda dem förstås.

Jag kan dessutom tala om att beställaren av kortet nedan blev supernöjd! För er som tycker att valet av motiv är lite annorlunda (eller till och med konstigt) så vill jag berätta att just det motivet och ett tuffare kort var önskemålet som beställaren hade.
kram Annika

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails