27 augusti 2011

Filmtips

I dag har vi haft en slapp förmiddag. Den tillbringades i TV-soffan och vi såg på The Rebound, en romantisk komedi helt i min smak, kan tillägga att det var jag som valde film. På bloglovin fick jag häromsistens ett erbjudande att hyra en film för 5 kronor på headweb och den uttnyttjade vi idag. Ett helt ok sätt att se på film, bara att koppla in datorn i TVn med en HDMI kabel och så kan man se filmen på TVn.



Så nu blev vi sugna på att se fler filmer, men vi har dålig koll på vad det finns för bra filmer. Därför är jag nyfiken, har ni sett någon bra film det senaste?!
kram Annika

5 kommentarer:

Leia sa...

Vilken läcker header!! Gillar massor!
Har ni inte sett The tourist med Johnny Depp och Angelina Jolie så rekommenderar jag den skarpt!

Kramelikram

Anonym sa...

Hejsan

Vilka fina julkort du gör. Gillade det med hjärtat massor. Tack för att du delar med dig.

Till julkortsutmaningen hos Scrapbutiken vill vi gärna se nygjorda kort till våra utmaningar.

Kramizar
Helene På Scrapbutiken

Pernilla ~Pillan~ sa...

Om du gillaar kärlekskomedier så har jag 2 tips:
How do you know?m Witherspoon och Just go with m J Aniston.

Visst är det snyggt med de gamla boksidorna? vet inte om du är med på Fb men där finns en sida med scrapsaker säljes, jag säljer såna sidor där, annars kan du köpa direkt om du är intresserad. maila mig i såfall... pillanpost@hotmail.com

Kram

Anonym sa...

Hej Annika!
Vi va några tjejer om kollade på En blomma i afrikas öken, igår! Bra!
Ses på söndag! Jag längtar! KRAM

Anonym sa...

Lina ska de ju va

Related Posts with Thumbnails