02 september 2011

Underbara fredag

Jag har kommit på att jag gillar fredagar. På jobbet infinner sig fredagskänsla och så vet man att man har en hel helg framför sig. Ute skiner solen och det är underbart med sådana dagar!

Ikväll ska jag göra något som jag gör alldeles för sällan, jag ska gå på bio med Anna och Petra. Vi har planerat att gå på bio väldigt länge, men nu kommer vi alltså äntligen iväg. Petra har fått välja film och vi ska se Bridesmaids och jag har hört att den ska vara riktigt rolig.


Hoppas att ni andra får en kul fredagkväll!
kram Annika

2 kommentarer:

Jaana sa...

Jag ska med på bio, med Matilda. Vi ska se "Jag saknar dig", som är baserad på en av mina favoritböcker,
( Läs, läs, läs !!! ). Ska bli så kul att se om den håller som film också....

Anna J sa...

Mysigt att gå på film! Skriv gärna en kommentar om vad ni tyckte om filmen.
Ha en toppenhelg!
Kram

Related Posts with Thumbnails