05 februari 2011

Underbart med lördag!

Visst är det härligt med lediga och slappa lördagar! Tog en lång sovmorgon i dag, en sen frukost och sedan satte jag mig och pluggade. Just nu läser jag "Det matematiska barnet" och det är ruskigt intressant.

Nu har vi ätit nybakta och fyllda pitabröd. Han kan min sambo! Så nu är det färdigpluggat för idag. Nu ska vi se på ett par avsnitt av TV serien True blood och sedan väntar Melodifestivalen. Jag har tjuvlyssnat lite snabbt på låtarna på svt.se och det ska bli spännande att se hur jag upplever låtarna i kväll. Så här långt är min absoluta favorit Pernilla Andersson. Ska du titta? Har du tjuvlyssnat och i så fall vad har du för favorit?

Kom på när skymningen lagt sig att jag glömt att fotografera kortet jag lovat att visa er idag. Så ni får ge er till tåls lite till.

Ha en skön kväll!
kram Annika

6 kommentarer:

Anonym sa...

Va roligt att plugga! Vidarutbildar du dig eller blir du nått speciellt när du är klar? Jag är ju så nyfiken på allt som har med skola att göra. Dessutom kan de ha hänt att jag redan har frågat... Jag ska inte kolla på melodifestivalen. Det måste vara över 10 år sen jag såg de sist. Brukar kolla med syrran vad som va bra och dåligt. Hon har stenkoll på det. Kram

annmari sa...

Ska inte kolla på melodifestivalen. Skippar det glatt. Blir Hipp hipp och film istället. Men först en bloggrunda
kram am

Karin sa...

Håller med! Min favvo är ox Pernilla =)
kram K.

Therese sa...

Ingen melodifestival här inte, vi glömde helt av den!!! I stället stieg larssons filmer i repris :-) Önskar dig en lika fin söndag <3 Massa kramar

Petra/Paradise sa...

tjoho! LÅter som en mysig och lugn lördag :)
Min var också väldans lugn! SÅååå skönt! :D
Visst tittade vi på Melodifestivalen!
Jag hejjade lite extra på rapparlåten som gick till direktfinal och "Oh my god" som åkte ut.
Hon med gitarren och gluggen mellan framtänderna var helt ok också :)

Trevlig söndag!

Här är det hur härligt väder som helst så idag får det nog ta å bli ännu en långpromenad :)

KRAAAAM

Linda sa...

Melodifestivalen är alltid ett måste! :) Jag tyckte det var rätt att rapparen gick till final och att Pernilla gick vidare. Danny och Jenny Silver var dock inget för mig, men det fanns ingen riktig wow-låt igår.

Kram

Related Posts with Thumbnails