09 juni 2006

Ännu en sommardag

Så var det då helg igen, så skönt! Ännu skönare är det att det varit riktigt fint väder hela dagen och att det är en sådan underbar sommarkväll. Sitter just nu på uteplatsen och skriver på min laptop samtidigt som jag tittar på mina nyplanterade balkonglådor. Sambon fick fria tyglar att bestämma vad som skulle vara i så nu är det en salig blandning av olika pelargoner, flitiga lisa och murgröna. Inte alls som jag skulle ha valt, vill ha lite enhetligt, men det är i alla fall blommor! Dessutom gav jag honom fria tyglar... *fniss*

Har passat på att rensa i trädgården lite efter jobbet oxå. Måste ju fixa fint till mitt födelsedagskalas. Fyller ju visserligen inte förrän fredagen den 16:e juni, men kalaset får jag ha den 14:e då min lillebror ska cykla vättern runt och starten går på fredagen. Håller tummarna för att han kommer runt utan några sår i ändan!

Nu ska vi ta och äta kvällsmat och njuta av kvällssolen. Ha en riktigt skönt helg och njut av sommaren!

kram Annika

2 kommentarer:

Frusvea sa...

Oh så ljuvligt det låter. Sitta och titta på härliga blommor samtidigt som man knappar på sin dator. Att förena Sajbern med härlig IRL natur är paradiset *ler*
och varför ska trädgårdar vara så perfekta och välmatchande. Nä jag tror din kära sambo har gjort ett fint jobb :)
ha en riktigt skön helg och imorgon ska jag tänka på dig i massor när du roar dig *fniss*
Kram kära vännen!

Annika kort & gott sa...

Det är helt underbart med en uteplats att sitta på så här i sommartider! Visst har sambon gjort ett bra jobb och det ska bli kul att se hur det ser ut lite längre fram i sommar.

kram Annika

Related Posts with Thumbnails