24 augusti 2008

Halsband

Jag har massor av pärlor i en stor låda som jag sällan använder. Igår fick jag dock ett ryck och gjorde 3 nya halsband och ett armband. Det är svårt att fota dem så att det blir riktigt bra, men ni ser ändå rätt bra hur de ser ut. De två första är ganska långa och det tredje halsbandet är lite kortare.

Till det andra halsbandet gjorde jag även ett matchande armband. De gröna pärlorna på halsbandet går att byta ut, vilket jag tycker är praktiskt och på det lilla hjärtat som hänger i låset står det made with love. På berlocken på armbandet står det hope.



Fick hem ett inspirationspaket från PaperMaze för ett litet tag sedan och nu hoppas jag på inspiration. Förhoppningsvis blir det lite skapat framåt eftermiddagen, nu ska jag ut och njuta av solen!

kram Annika

9 kommentarer:

Anonym sa...

De tredubbla halsbandet var ju döläckert. Såg i tidningen att det ska öppna en renodlad pärlbutik hos oss. Kanske man skulle ta en sväng dit

kram am

Paula sa...

Åhhh, vad fina. Fullkomligt älskar det sista halsbandet (det med tre trådar). Döläckert.

Och vad fint erat kök ser ut att bli ser fram emot en fika där =).

Kram
Paula

Anonym sa...

Vad kul att du fick till några halsband! Jag har också pärleristuga i perioder....det är kul att ha egna som ingen annan har lika.

Angelika sa...

Vilka fina halsband du gjort! Gillar särkilt det andra med matchande armband, jättesnyggt!
ja hjälp världen är bra liten ibland, där ser man va roligt :-)
Har även en kompis som har sin dotter där :-)
ha det gott!
Kram

Pijo sa...

Vad duktig du är. Jättesnygga halsband. Gillade mest den med armbandet till.
Kram

Anonym sa...

Jättesnygga halsband Annika! Jag föll också för det med tre rader :-D

Anonym sa...

Hejsan vännen!
Åh vad duktig du är! Det tredje gillar jag allra mest. Vi ska nog prata om hur du gjort det, nångång.
Ska du till Hildas rum på lördag?
Vad kul det ska bli.
Må så gott.
Kramis, Anita

Sanna F sa...

Jätte jätte fina!!!

Anonym sa...

oooh! du har inte bara talang i kortmakeri!! du gör ju även jättevackra smycken!! =D
hoppas allt är bra med dej! kanske ses vi på Hildas release?! =)
Kramisar Petra

Related Posts with Thumbnails