04 november 2008

Fler julkort från helgen

Här kommer några till julkort gjorda den gångna helgen. Denna gång i lite mer traditionella färger.

På sista kortet ska jag stämpla dit någon passande text i rutan på paketet och på biljetten.
Jag har en lång tung vecka på jobbet den här veckan. Idag hade jag ett riktigt bra samtal med vår nya biträdande rektor och det känns så bra! Nu hoppas jag att vi ska vända den nedåtgående spiralen uppåt igen.
På fredag kanske jag ska pyssla lite med Jessica, får se om hon fortfarande kan. Då blir det fler julkort kan jag tänka mig. Hur är det med er andra, har ni kommit igång?!
Hoppas att ni andra har en bra vecka!
kram Annika

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Annika! Så toppenfina kort du gjort....det ena finare än det andra.Hoppas nu det blir en pysselträff framöver. Jo tack shoppingen gick ganska bra i alla fall gick pengarna åt. Kram På dej Cathrin

Anonym sa...

Jag pysslar sakta men säkert. Just nu är det vinter och jul atc jag håller på med. Visst är det kul

kram am

Mya sa...

jag har gjort 3 julkort, alla till papermaze, annars är det lugnt på den fronten
du gör så fina kort tycker jag, så perfekt sammansatta i färger oxå :) kram

http://lottafruh.blogg.se sa...

Vilken härlig helg du har haft, träffa goda pysselvänner och många fina kort gjorda! Vilken bra hobby vi har , eller hur!
Kram,
Lotta/ FruH

Anonym sa...

De är jättefina!! :)

Elzie sa...

Vilka jättesöta kort.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Jennie/Deleelsia sa...

Superhärliga och fina kort och juliga färgkombosar.

Kram Jennie

Anonym sa...

Wow - vad många härliga kort! Gillar verkligen din stil, den är rogivande på något vis ;-D

Sanna F sa...

Jätte mysiga kort!

Related Posts with Thumbnails