06 november 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Kajsa som har bloggen himmel å pannkaka

Regler för utmaningen är som följer;
Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, alldagliga som knasiga.
Utmana 7 stycken bloggare i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

  1. Jag har ett eget pysselrum fyllt med pysselgrejer, har såååå många stämplar att jag inte ens vågar räkna dem.
  2. Jag ♥älskar♥ julen. Allt pyssel och pyntande är härligt att se fram emot den här mörka tiden på året.
  3. Jag är en mycket stark person med mycket mjuk insida. Jag gillar ärlighet och för mig är det oerhört viktigt att vara rak och ärlig.
  4. Jag är en bra människokännare, har talets gåva, är analytisk och mycket reflekterande.
  5. Jag är glad att jag övergav min förra arbetsplats för den fick mig att må mycket dåligt. Jag älskar jobbet som förskollärare och trivs riktigt bra på min nuvarande plats.
  6. Jag drömmer om att få skriva en bok om mitt sätt att se verksamheten i förskolan. Så vad säger du Anna, blir det verklighet någon dag?!
  7. Mina föräldrar ska leva i all evighet, så är det bara!!!
Så där, det var 7 saker om mig! Ni som känner mig, ger dessa punkter en bra bild av mig?!

Så skulle jag då utmana 7 personer jag med:
netha
Jennie
Paula
Cina
AnnMari
Petra
Carina

kram Annika

7 kommentarer:

Poohtra sa...

åh, shit....
Kan inte DU som är en så bra människokännare skriva om MIG istället....Haha ! Det skulle nog bli på pricken rätt iallafall. Hinner nog inte skriva nu, har mkt i huvet just nu....
Ha det så gott vännen.
Kram Petra

Jaana sa...

Jo; det är den Annika jag är så glad att få äran att lära känna !

Kram Jaana

Anita P. sa...

Hello Annika, it is so nice meeting you! My name is Anita and I have a blog about knitting and crocheting. I am also interested in patchwork, handmade dolls and Waldorf dolls, have you heard about then before?
Enjoing your art-work so much, congratulations.
Best Brazilian wishes!

http://lottafruh.blogg.se sa...

Vad roligt det ska bli med träff, ser fram emot det mycket! Vi ska åka till Skåne på utflykt nu i helgen och det ska bli skönt med lite miljöombyte.
Ha det gott och trevlig helg!
Kram,
Lotta/ FruH

Frusvea sa...

Ringarna har jag köpt hos min Kusin. Det är en påse med alla storlekar som syns på halsbandet. Kanske hon har enbart dom stora i påsar också? Hör av dig ifall du vill jag ska köpa åt dig :)
Ha en fin helg vännen!
*kram*

Annika sa...

Kul att läsa lite mer om dig! Fina kort du gjort här nedan också! Ha det gott och sköt om dig! Kramis!

Kajsa sa...

Du är nog som jag tänkt mig.. Väldigt trevlig! Kan tänka mig att vi skulle ha en del gemensamt om vi träffades. Kul läsning!
Ha en skön vecka!
Kram
Kajsa

Related Posts with Thumbnails