17 november 2008

♥IRMA♥

Vad härligt det är med glada nyheter! Tidigt i morse, vid strax efter halv 7 kom lilla Irma till världen och jag blev faster igen. Freja har blivit storasyster, ska bli spännande att se dessa två tjejer växa upp.

Nu måste jag se till att göra ett riktigt fint kort för att välkomna Irma till världen. Härligt avbrott i all julkortsproduktion.

Apropå julkortsproduktionen så har jag fått flera frågor om var jag ska stå och sälja mina kort. Svaret är INGENSTANS, jag säljer till vänner och bekanta, på jobbet och så har jag goda vänner som säljer mina kort. Har massor av kort beställda och det är sååå roligt!

kram Annika *mycket lycklig*

9 kommentarer:

Lotta sa...

Stort grattis till faster ANnika och välkommen Irma (vilket fint namn). Tänk vad mycket hjälp med pysslandet du kommer att få de närmaste åren :-D

KramL8

Jaana sa...

Häftig känsla, va !? Grattis, grattis !

Kram Jaana

Laila sa...

Grattis lilla faster Annika! :-D
Snusa bebis ifrån mig också när chans ges

Anonym sa...

Ja då gissade jag rätt. Grattis till faster :-)

kram am

Anonym sa...

Tack för din gulliga kommentar i min blogg! *jätteglad*

Fin fina kort du har här och grattis Faster!! =0)

Kram Maria

Mya sa...

Grattis till faster Annika och resten av familjen :) kram

http://lottafruh.blogg.se sa...

Grattis Faster Annika! Vilket gulligt namn Irma, så sött! Själv har jag fyllt på fasternivån lite via en gosig kram från Brorsans bustroll!
Kram,
Lotta/ FruH

Pijo sa...

Grattis till faster Annika. Vilket jättefint namn...Irma!
Kram

Anonym sa...

Man gratulerar.

Kramar @nette

Related Posts with Thumbnails