20 november 2008

Första mötet med Irma

Igår fick vi för första gången träffa lilla Irma. Hon var underbart söt och jag föll extra mycket för hennes goa och superrynkiga händer. Storasyster Freja var lika charmig och full av liv och bus som vanligt. Hon var på ett strålande humör ända tills hon insåg att vi skulle åka hem och att hon INTE fick följa med, då kom tårarna.

Det var lite svårt att få lov att hålla lillasyster Irma (eller Ema som smålandstösen Freja säger), Freja ville så gärna få lov att sitta i knät och mysa och självklart fick hon det. Jag passade på att låna Irma en lååång stund när Freja höll på att busa med de andra. Det är helt klart två tjejer som har en stor plats i mitt hjärta!

Tänk vad vi ska pyssla framöver när de växer upp. Freja älskar att vara i mitt pysselrum och pyssla och vi hoppas väl att Irma kommer göra det oxå.

Här kommer några bilder från besöket. Lovade Freja att hon skulle få vara med på kort i bloggen, hon är en trogen bloggläsare. *vinkvink*

kram Annika

7 kommentarer:

Anonym sa...

sicka godingar, du bestämmer själv vilka jag syftar på ;-)

kram am

Anonym sa...

Vilka mysiga foton!! härligt med en liten tjej till i familjen!! =D
STORT GRATTIS!! =D
Ses på söndag vännen!
Kramisar Petra

Anonym sa...

En liten bebis. Grattis till "mosterskapet" Såg att storasyrran gjort så fint kort med härliga Rachelle Anne stämpel. Tack för fina ord i min blogg. Roligt att du lämnat spår efter dig.
Kram Maria

Angelika sa...

Å vilka mysiga, härliga kort! Små bebisar är allt bra goa :-)

Va mycket fina kort du gjort som vanligt!
Ha en Trevlig Helg nu!
Kram

http://lottafruh.blogg.se sa...

Håller med alla - åhhh så mysigt med en liten nyfödd! Fina kort på er allesammans, tänk vad roligt ni kommer få när ni pysslar ihop om ett par år!
Det ska bli skoj att ses på söndag!
Kram,
Lotta/ FruH

Anonym sa...

Åh vilken liten!! Snacka om att jag blev bebissjuk nu!! ^^

Jättefina bilder!

Anonym sa...

Stämpelbodens GT- DT var här å spanade!
Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...
http://stampelbodens.blogg.se/
Kram Anneli

Pssst Vi har släppt nya stämplar också, kom å kolla!

Related Posts with Thumbnails