26 november 2008

uppdatering och kort från helgens pysselträff

I söndags var det pysselträff med ett gäng härliga tjejer. En fantastiskt rolig dag och jag fick faktiskt gjort ett gäng med kort, vissa är jag mer nöjd med än andra.

Vill passa på att rikta ett stort tack till er tjejer som var med och gjorde dagen så härlig. Jag fylldes med massor av inspiration, men veckan har inte gett något utrymme alls för pyssel.

På fredag ska jag vara ledig och då ska jag passa på att låna Freja ett par dagar. Hon kommer hit redan imorgon torsdag och ska stanna ända tills på lördag. Vi ska hinna med att åka buss, pyssla, gå på stan och ha det allmänt mysigt. Så kanske kan jag få lite pysslat då, vi ska göra fina julklappsetiketter och Freja ska få sina första alldeles egna stämplar. Hon får än så länge ingen stämpeldyna, så länge får hon låna mina och det är nog hennes mamma tacksam för. Frejas mamma är nämligen inte så förtjust i att pyssla, så det är tur att faster finns och kan rycka in. För som ni har sett tidigare så ÄÄÄLSKAR Freja att "possla".

Här kommer några av korten jag gjorde i söndags på pysselträffen. Inspirerades så av Myamias finfina julkort för ett litet tag sedan så nu blev det några till i ungefär samma stil. Kul att kunna inspireras till att göra lite annat än det man vanligtvis gör. Ganska annorlunda kort för att vara jag, eller vad säger ni?!
kram Annika

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och TACK själv för en toppendag!!
Hoppas ni får en rolig posselstund du och Freja.Toppenfina kort,fick ju inte ihop så många själv.Kram Cathrin

Jaana sa...

Riktigt stämningsfulla och vackra är dessa....Vad du kan !

Kram Jaana

http://lottafruh.blogg.se sa...

Visst vad det superkul att ses och pyssla ihop! Hoppas att det blir fler gånger! Vad mysigt du och Freja verkar ha med bussturer och "possel"!
Ha det gott ni två!
Kram,
Lotta/ FruH

Anonym sa...

vilka härliga julkort du gjort. Mysigt med en Freja helg.

kram am

Frusvea sa...

Så fina kort och det översta blå blev min favorit. Så härligt med en pysselstund med lillflickan. Jag pysslade med Amanda innan. Det var kul att göra något tillsammans. Men nu har hon tröttnat tyvärr. Fast samtidigt får man ha alla sina pysselsaker för sig själv *hihi* Ha en trevlig adventshelg.
*kram*

Mya sa...

Så fina kort Annika. Jag kanske kan beställa av dig, för jag "råkade" ge bort mina i helgen.... hihihi min svärmor var här och hjälpte till och sydde gardiner och stod i, så jag gav henne en knippe kort som tack för hjälpen. Skönt att någon nu har handgjorda kort att skicka, eller hur? ;) kram

Mirabyll sa...

Hej! Det är klart att du ska använda "stämpeln"! Jag har ju lagt den på bloggen för att du ska kunna det! Det var meningen! Det är ju det som hela bloggen bygger på... kanske måste förtydliga detta igen... Hoppas du bli nöjd! Kram och trevlig advent! //Mirabyll

Related Posts with Thumbnails