27 december 2008

Camillas matuppror

På hemsidan för Camillas matuppror står det så här:
"Jag anser att det är en mänsklig rättighet att svenska barn, sjuka och äldre varje dag skall få äta sig mätta på god mat, lagad med omsorg och nära dem som skall äta den. Det gagnar både vår hälsa och miljö om vi tillsammans kan bryta trenden mot industrimat inom storhushåll och i livsmedelsbutiker."
Camilla Sparring, Svärdsjö, Dalarna

Det här är något jag oxå tror på och jag uppmanar er att skriva under det här upproret om ni inte redan gjort det. För er som vill vara med och påverka och/eller läsa mera så hänvisar jag till Camillas matuppror.

kram Annika

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
Bra att du lägger länk till Camillas matuppror.
Jag har en sak till dej i min blogg.
Gott nytt år och hoppas att vi ses snart.
Stor kram från Anita

Anonym sa...

Vill önska dig ett riktigt gott nytt 2009 fullspäckat av glädje, inspiration, kreativitet och gos!! ;)
KRAMISAR Petra & co

Related Posts with Thumbnails