31 december 2008

Året 2008

Året 2008 har varit ett händelserikt år. Fyllt av mycket glädje och även många mindre glädjande stunder. Som en berg och dalbana har året varit och det är mycket att minnas från det här året. Här nedan listar jag några, utan inbördes ordning och roliga och tunga om vart annat.

Året 2008:
  • Lilla Irma kom till världen den 17:e oktober
  • Jag bytte arbetsplats, som med facit i hand har varit jättebra för mig
  • Min starka mamma som kämpar på i kampen mot cancern
  • DT uppdrag för PaperMaze, känner mig fortfarande sååå hedrad
  • Sambon slutar snusa den 31 mars
  • Svärmor som kämpar för att komma upp på benen igen efter att ha suttit i rullstol i över 1,5 år
  • Svärföräldrarna som äntligen gör slag i saken och flyttar till en lägenhet
  • Massor av härliga stunder med Freja
  • Den stora stämpel- och scrapmässan i GBG
  • Pysselmara i Alingsås
  • Många härliga träffar med mina kära pysselvänner!!!
  • Essie, mamma och pappas hund, lämnar oss, det känns fortfarande tomt!
  • Alla stunder i pysselrummet
  • Renovering av köket, är så nöjd!

Kommer ni på några saker som borde stå på min lista, hojta!!! (för jag har säkert glömt mååånga)

kram Annika

5 kommentarer:

Paula sa...

Gott nytt år Annika. Ser fram emot att få träffas snart och att få se allt fint du kommer att skapa under 2009! Ta hand om dig och familjen!

Massor med kramar
Paula

netha sa...

Gott Nytt År Annika, hoppas det nya året blir fint.
Kramis

Lotta sa...

God fortsättning! När jag läser din lista inser jag att jag inte fått se några bilder på det nya köket - eller har jag det?

Kram l8

http://lottafruh.blogg.se sa...

GOTT NYTT 2009 Annika! Hoppas vi ses snart över lite pyssel, det är alltid så kul att träffas!
Kram,
Lotta/ FruH

Sanna F sa...

Gott nytt år!!!

Related Posts with Thumbnails