31 december 2008

10 favoriter 2008

På flera bloggar har jag sett att man listat sina tio favoriter från tjugohundraåtta. Jag tycker att det är ett härligt sätt att avsluta året och jag vill avsluta även det här året med att visa upp mina favoriter från det gångna året.

Totalt blev det nog ca 250 kort gjorda i år och det tycker jag själv är imponerande, 213 av dessa kort finns sparade i min mapp på datorn och sedan vet jag att jag har gjort en hel hög med kort som jag missat att fota eller scanna. Korten jag visar är sorterade i den ordning de är gjorda och alltså inte i någon prioriterad ordning.

Här kan du se förra årets favoriter och läsa om tankarna från 2007 och utsikterna inför 2008.
Nu vill jag passa på att önska er alla ett riktigt gott nytt år!!!
kram Annika

3 kommentarer:

Lotta sa...

Din lista fick mig att inse att jag knappt gjort 10 kort under året. Nog för att jag visste att jag haft pysseltorka men att det var så illa visste jag inte.

Kram L8

Anonym sa...

Vad mycket fint du skapat under året. Giullar det första mest.
Jag har ett julkort liggandes här till dig, men fick inte fatt på din adress...maila mig på sara[snabel-a]gamborn.com

E sa...

Underbara kort! Gillar det första allra bäst! Gillar också nr 3 och 4 lite extra.

Related Posts with Thumbnails