09 januari 2009

SHOPPA LOSS

Om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte att kunna motstå helgens erbjudande hos PaperMaze. Vet att det finns en massa saker på min ♥vill-ha-lista♥ där och nu när jag kollade in shoppen ikväll så hittade jag ännu mer, nu gäller det bara att prioritera lite.
Den här helgen erbjuder 20% på hela köpet, undantaget reavaror och det kan inte kombineras med andra erbjudanden. Om ni som jag vill shoppa lite underbara stämplar eller annat roligt så kolla in erbjudandet i bloggen eller varför inte skynda direkt till shoppen?!





Happy Birthday Elvis - Stampinback











CI-185 - Artstamp -
Crafty individual









Clear Stamps - Vintage Moon
-
Pink Paislee



Ha nu en riktigt skön helg!!!
kram Annika

1 kommentar:

Poohtra sa...

Hej !
Vilka mysiga kort, gillar ju turkost, så min favvis är det med ugglan som du gav till Mia.
Allt väl ?
Kramis Petra

Related Posts with Thumbnails