29 januari 2009

Snart...

Nu till helgen har jag förmånen att få träffa några av mina underbara "pysselvänner" från runt om i Sverige. De kommer hit hem till mig lördag till söndag. Ska inhysa 8 härliga tjejer och så sant som det är sagt "finns det hjärterum så finns det stjärterum".

Vet av erfarenhet från de andra träffarna vi haft att det ger mig massor av härlig energi och jag brukar skratta så mycket så att jag får träningsvärk i käkarna. Ni vet väl om att ni har en alldeles speciell plats i mitt hjärta!

Nu ska jag ta och slå in 3 paket till helgens paketlek innan min kära brorsdotter Freja kommer och då blir det fullt ös. Kanske att hon klarar av att vara still några minuter om hon får "possla" i hobbyrummet.

Behöver en massa positiv energi då det går åt i minut och parti på jobbet för tillfället. Så att få träffa allra bästa brorsdottern och underbara pysselvännerna gör mig gott!!!

Idag delar jag med mig av en helhärlig bild på mig och Freja. Hon tycker ofta att jag ska hålla kameran och samtidigt ta kort på oss båda. Kortet togs i somras.
Kram Annika

6 kommentarer:

Jaana sa...

Jag är nästan på väg redan...:-)

Kraaam !

netha sa...

Jag har börjat packa, så nu är jag snart på G.
Det skall bli sååå härligt och kul.
Kramis

Poohtra sa...

Jag blir helt betagen av detta härliga kort. Jag skådar ett Petra-smile??!!
Ha en underbart härlig helg och hälsa de jag känner!!
Sköt om dig.
kramis Petra

Anonym sa...

Ha så kul i helgen, låter kalas. Ring mej om du får nå´t återbud,ha,ha. Tänkte väl det........du ser så himla sommarfräch ut. Kram Cathrin

Anonym sa...

Hoppas ni får det riktigt bra i helgen! Njut!

Anonym sa...

Hejsan vännen!
Tack för dina hälsningar i min blogg. Gulle dej!
Vad kul det låter med pysselträff. Hoppas att ni får en underbar helg.
Och hoppas att vi ses snart på en annan pysselträff....
Hälsa de jag känner.
Kram från Anita

Related Posts with Thumbnails