31 januari 2009

Ho-Ho-Hoppas...

... att ni får en lika härlig helg som jag har tänkt att ha! Nu sitter vännerna på tågen och snart i bilarna för att ta sig hit till Jönköping. Det blir uppsamling på stationen och sedan blir det lite shopping på stan och kanske en god fika på Johans.

Här hemma blir det god mat och dryck, massor av prat och skratt, paketlek och mycket mer. Återkommer med en rapport imorgon!

Tänkte att ni skulle få roa er med att se ett par av mina ugglekort. Kommer säkerligen bli fler framöver... Vill ni veta vad jag använt för material så kan ni se det hos PaperMaze.

Stort tack för de fyndiga textförslagen!!!
kram Annika

7 kommentarer:

Poohtra sa...

Vilka underbara kort, ugglorna är för söta. Jag ser att färgen turkos återkommer hos dig med...!
Ha en härlig helg!!
Sköt om dig.
Kram Petra

Mya sa...

helt underbara kort Annika!!! kram

Anonym sa...

Så söta!

Muffin sa...

Ååh, vilka fina ugglekort - kanon! Tack för snälla ord inne hos mig, jag blir så glad ska du veta!
*kram*

Anonym sa...

åh så fina och färgglada kort. Och med ugglor dessutom!! *leer*

E sa...

Jättesöta!! Kort man blir glad av:)

Anonym sa...

Vilka härliga ugglor!

Related Posts with Thumbnails