02 februari 2009

♥Vänner♥

Jag är så lyckligt lottad, har så många goa vänner! I helgen fick jag som jag redan nämnt besök av 8 av mina pysselvänner. Det är en enorm värme och generositet i gruppen och det gillar jag.

Jag/vi fick så många fina presenter av dem, såååå gulligt! En urfin ljusstake i betong, en bok om vänner, blommor, te, en burk med snusklubbor (de godaste klubborna som finns), rödlöksmarmelad, ruccolapesto, en förvaring i svart filt för tidningar eller kanske rentav vinflaskor, ett spännande och färgglatt glitter, så fina kort och kanske något mer som jag glömt för stunden. TACK ni underbara för alla presenter, härliga pratstunder, goda skratt, och för att ni finns! Visst hade jag glömt något i mitt första inlägg; jag fick ju en urfin skål/burk med tillhörande sked från Cult. I den ska vi nog ha flingsalt!

Jag är ingen vidare fotograf så jag har helt enkelt struntat i att ta fram kameran den här helgen och förlitar mig på att det trillar in ett och annat kort i min inkorg istället!
kram Annika

4 kommentarer:

Jaana sa...

Tack själv, du underbara och hälsa mästerkocken !
Glöm inte att hämta något i min blog....

KRAMAR !

Anonym sa...

Tack ska du ha, jag är lyckligt lottad att få vara din vän!
Längtar till nästa gång vi ses!
Du fick ju en Cult-burk också, puss puss.
Kram
/Carina

Annika kort & gott sa...

Förlåt Carina, visst fick jag en jättefin liten burk oxå.
kram Annika

Anonym sa...

Tack själv, Härligt att ha en vän som dej. Foton kommer

kram am

Related Posts with Thumbnails