06 februari 2009

Beställningskort!

Oj vad kul det är att göra beställningskort (åtminstone när man har inspiration). Det första kortet är gjort till en av sambons arbetskamrater och när en kollega till henne fick se det så skickade hon direkt en beställning på två kort. Sååå roligt att få förtroendet!!!


Jag kan tillägga att det här kortet blev lite modifierat efter scanningen. La till en del effekter med glitterpennan, 3d lack på ögonen och larven och så satte jag fyra små halvpärlor i de fyra prickarna i hörnen på det röda papperet.

Det andra kortet är gjort till en av mina arbetskamrater. Inspirationen till detta kortet fick jag när jag surfade in i någon blogg, kommer dock inte ihåg var, men jag tackar ändå för inspirationen!!!


Hoppas att ni alla njuter av en härlig helg! För min del är den efterlängtad...
kram Annika

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina!

Anonym sa...

Bäasta Annika-stil, som är lika läckert som vanlig å vad jag gillar dessa stämplar. Så söööta!!!
Kram
/Carina

Annika sa...

Men så fina kort!! Ugglorna var ju bara sååå söta! Ha det gott och sköt om dig! *kramis*

Jennie/Deleelsia sa...

Tycker om båda korten väldigt mycket.
Det första är en härlig färgklick och du har fått till texterna i så bra balans och det andra känns verkligen "pojkigt" något som jag tycker är svårt att få till...och så är båda motiven väldigt fint färglagda.

Kram Jennie

Anonym sa...

Nämen!! Vilka toppensöta kort du gjort!! Blev kär i dem båda massor!! Mottagarna kommer bli supernöjda!! =D
Trevlig söndag vännen!
Kram Petra

Hem och Harmoni Marie sa...

Förstår att det är extra kul att göra kort på beställning...:)

Jo, ang Melodifestivalen...håller med dig. Jag tyckte också programledaren var sådär, ganska opersonligt.
Men låtarna och artisterna var bättre i år. Alla gjorde bra ifrån sig tycker jag... fick igång publiken bra.

Kram Marie

netha sa...

Kramis vännen, så fina kort här och fina alster i vår mapp.
Kramis
Du har en utmaning i min blogg.
Kramis

Anonym sa...

Oh, Annika vilka ljuvliga kort!!!
Gillar dem väldigt mycket!

E sa...

Jag fastnade för kortet med ugglorna, jättefint! Vilken söt stämpel och vad du färglagt den snyggt!

http://lottafruh.blogg.se sa...

Jättesöta kort, så läckert med rött och turkost!
Ha det fint!
Kram,
Lotta/ FruH

Anonym sa...

Härliga kort. Tycker mej känna igen ugglorna
kram am

Related Posts with Thumbnails