12 februari 2009

Alla ♥hjärtans♥ dag

På lördag är det alla hjärtans dag om någon mot förmodan har missat det! Det är en dag som jag verkligen gillar och jag passar ofta på att uppmärksamma både nära och kära med små gåvor eller ett kort. Jag har bland annat gjort ett par askar och en påse med godis.

Jag har kommit på att jag faktiskt tycker det är roligt med olika sorters kortvikningar och att göra små askar. Har ni några favoriter som ni vill dela med er av?!

Till de här två askarna och till cellofanpåsen har jag använt material från PaperMaze. Materiallista och länkar till hur man gör askarna hittar du här. Kan säga att på min inköpslista står fler sådana här kanisterpåsar, det är så kul att kunna göra egna transparenta förpackningar att ge bort.


Förresten ni har väl inte missat att PaperMaze söker en ny kreativitös?!Mer info hittar ni i PaperMaze blogg. Ansökningstiden går ut den 28:e februari. Det ska bli riktigt spännande att se vem det blir!!!
kram Annika

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du skrev i min blogg så jag hittade till dig, vad fint du hade det och vilken inspiration man fick av att kika runt på dina alster!

Jaana sa...

Sådana påsar har ju jag ! En hel hög ! :-9 fast jag har inte hunnit göra några alla-hjärtans-dag hälsningar alls i år. :-( Men de passar ju bra till annat firande med, så tack för tipset !

Poohtra sa...

Vilka snygga askar du gjort vännen. Jag har inte vågat mig på askar än, men jag har gjort påsar ibland.
kramis kramis kramis !

Lotta sa...

Vem skulle inte bli glad över så fina presenter! Hoppas att du får en fin hjärtans dag själv också!
Kram

Anonym sa...

Kram till Dej Annika på Alla Hjärtans dag! Cathrin

Anonym sa...

Ha en underbar ALLA HJÄRTANS DAG vännen.
Kram
/Carina

Related Posts with Thumbnails