14 februari 2009

Många kramar till er alla!!!

Idag är en dag som jag gillar mycket, alla hjärtans dag! Dock tycker jag ibland att den missbrukas lite för att få folk att köpa dyra presenter till varandra. Det är inte min melodi att låta affärerna tjäna storkovan, tycker det är härligare att ge av hjärtats lust och att få uppmärksamma mina nära och kära.

I år har det blivit några godisaskar/påsar och några handgjorda kort! Alla ni underbara goa läsare här i bloggen förtjänar oxå att uppmärksammas idag. Ni får dock hålla tillgodo med en inscannad hälsning så här på alla hjärtans dag, kortet har nämligen landat i Tenhult hos min bror med familj!

Hoppas att ni får en härlig alla hjärtans dag! Själv har jag hunnit med en långfrukost med sambon, en tur på stan för att köpa present och äta lunch med bästaste vännen Anna och ikväll ska jag hem till goaste Petra som har fyllt år och där ska vi fira med tjejgänget.

en hel bunt med ♥kramar♥ till er alla
Annika

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fint kort =) du har så gulliga figurer [stämplar]

Hoppas ni får en underbar kväll...

Anonym sa...

Vilket fyndigt och härligt kort du har gjort :D

Anonym sa...

Vilket ursött kort! :D

Related Posts with Thumbnails