16 mars 2009

Kort i annorlunda stil

Jag kan sannerligen säga att det här är en ny eller annorlunda stil för mig. Har ju blivit så inspirerad av alla fina vintagekort som tillverkas runt om i bloggvärlden. Alldeles speciellt har jag inspirerats av Jennie som testade en ny stil och behärskar det så väl. Hon "hotade" med att ge mig en utmaning så jag tänkte att jag får ta chansen att öva lite innan dess.


Som ni ser gick det sådär, var bara tvungen att använda papper med färg (fast jag valde dova fäger i alla fall). MEN jag har använt dekorationer, BLOMMOR och ska jag vara ärlig vet jag inte om jag är nöjd eller inte. Känns mest konstigt!

Jag vill så gärna fortsätta utvecklas i mitt skapande och hitta fler stilar. Så nu vill jag höra vad ni tycker om mitt första försök i den här stilen. Kom gärna konstruktiv kritik!
kram Annika

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
Men du... har ju lyckats så himla bra med detta kort. Underbara färger och blommorna gör sej så bra. Synd bara att man inte kan se kortet mer i närbild. Jag känner precis som du. Vill testa olika stilar, men det är inte lätt när man sitter ensam i sitt pysselrum.
Ha det gott kära.
Kram från Anita

Jennie/Deleelsia sa...

Men hallå och WOW! Läckert läckert och snyggt. Första försöket...var ska det sluta...Jag säger fortsätt, vill se mycket mer i denna stilen från dig :)
Så smart med de där halvpärlorna i håret. Jag har ju inte lyckats få till det med den stämplen än. Men nu har du gett mig en idé hur man kan göra, så liftning utfärdas.

Kram J

Paula sa...

Tycker du har lyckats alldels strålande!!! Superfint! Nu blir jag allt lite sugen att testa denna stil jag med. Vi får väl se...

Kram
Paula

Anonym sa...

Blev ju riktigt fint. Tove tycker alla mina kort ser lika dana ut. Kanske skulle göra något helt annat en dag jag med

kram am

Anonym sa...

Har också den superfina stämpeln. :-) Jag gillar kanterna väldigt väldigt mycket på det mönstrade pappret!!!
Hela kortet är bedårande.
Kram

Anna Maria Niia sa...

Tack snälla du för dina fina ord!

Ja det är lite nervöst och man hoppas ju såklart att det ska inspirera också...

Appropå ditt fina kort här så gillar jag det skarpt. Jag pendlar ofta mellan olika stilar beroende på vilket humör jag är på. Tycker du har fått till det superbra!

Kram

E sa...

Nämen oj vilket häftigt kort!! Gillar det skarpt, tycker du fått till det jättebra! Och blommarna passar utmärkt:)
Kram

Annika sa...

Nämen! Jag har hittat min "tvilling"! Och vi har hållit igång nästan lika länge, men jag heter wordpress i efternamn. Må gott!

Related Posts with Thumbnails