13 april 2009

Ett beställningskort


Fick en beställning av bästa vännen Anna på ett 30 årskort till hennes arbetskamrat. Inte alltid så lätt att göra ett kort till någon man inte känner och när beställaren inte har några önskemål. "Du vet själv bäst" och som tur är så blev Anna mer än nöjd med resultatet.


Har gjort några till DT kort för PaperMaze, men de ska bloggas hos dem först innan jag visar upp dem här. Om ni inte redan upptäckt det här papperet från Pink paislee så tycker jag att ni ska kolla in det, det är en stor favorit hos mig. Kombon (grön)turkos och orange är ursnygg tycker jag!!!
kram Annika

8 kommentarer:

Lotta sa...

Ett underbart kort Annika!

Kram L8

E sa...

Det förstår jag att hon blev nöjd med ugglekortet, jättesnyggt! Håller med om att Pink paisleepappret skapar vill ha-begär. Det är riktigt snygga färger ihop.
Kram

Cathrin sa...

Hej! Ja vem skulle inte bli nöjd med det häftiga kortet?? Va??
Tack för alltid lika uppmuntrande komentarer inne hos mej. KRAM Cathrin

Ingrid sa...

What a cute and adorable card.

Thanks for your sweet comment on my blog. :-)

Mya sa...

urläckert kort!!!
hoppas allt är bra, kram

Muffin sa...

Klart att hon blev nöjd med det, superläckert kort med härliga färger!

Frusvea sa...

Åh hur gulligt och fint var inte detta då! Härligt kort i bästa Annika stil :)Och ugglorna ser ut som mig, smått förvirrade *hihi*
*kram*

Laila sa...

Men vad jag älskar den där stämpeln! Ditt kort med! ;-)Jag måste nog ta och köpa den väldans snart....

Related Posts with Thumbnails